回 帖 发 新 帖 刷新版面

主题:美资上市公司autodesk聘软件各方面的人才

朋友好,很高兴认识大家,autodesk招人喽,以下是职位介绍,机会非常的难得,有兴趣的朋友欢迎与我联系,可直接将简历发送到我MSN邮箱,内部推荐哦!有合适的朋友也欢迎大家多帮忙推荐哦



联系方式:Name:jasmine   MSN:jasminehsp@hotmail.com 



  
1.Req ID: 65677     
Software Development Engineer 
  
Posting Title: Software Development Engineer 
Job Grade: 09 
Business Unit: PSEB   
Division: GE-Global Engineering 
Department: GE-ACRD- PSEB 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation:  
Internal Contact:  
 
 
This is an opportunity to work with and influence some of the most prestigious design firms in the world, as well as help them to shape the future direction of 3D design modelling. With expansion to the team, we are looking for a software developer to design, prototype, implement and maintain high-quality software programs for TOPOBASE software enhancements and new products. Your creative programming skills will allow you to code and work with cross-functional application development team to create systems and applications. You will have the opportunity to work both independently and as an integral member of a high performance team. 

Software Developer 
English is a requirement 
Autodesk TOPOBASE is an infrastructure design and management solution that provides integrated, organization-wide access to spatial and asset information for engineering, GIS, operations and business teams. Built on AutoCAD? Map? 3D, Autodesk MapGuide? Enterprise, and Oracle? software, TOPOBASE software allows you to see the big picture and make better decisions and manage infrastructure more efficiently. 


Responsibilities: 
? Design, prototype, implement, test and troubleshoot the software features 
? Deliver projects with a high level of quality and customer satisfaction. 
? Work as an integral member of a high performance team making important individual contributions 
? Estimate schedules for projects undertaken and complete them on time, adhering to pre-determined specification and quality standards. 
? Work closely with Development group in unit level testing and problem resolution. 

Requirements: 
? BS/Ms degree within Computer Science or similar domain 
? 2+ years formal related working experience preferred
? Demonstrated knowledge of contemporary object-oriented architecture and design methodologies. 
? Good knowledge of SQL, C# or Java 
? Fluent English is reruired
? Strong verbal and written communications and interpersonal skills. 
? Excellent analytical skills. 
? Experience working with relational databases such as Oracle or Microsoft SQL Server. 
? Familiarity with Design Patterns. 
? Likes challenges, is reliable and disciplined 
 
 


  
2.Req ID: 65610     
Human Resources Generalist 
  
Posting Title: Human Resources Generalist 
Job Grade: 12 
Business Unit: HR-Human Resources   
Division: HR-Business Partners & Communications 
Department: HR-Business Partners & Communications (DIV) 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation: No 
Internal Contact: Christine Shen 
 
 
HR Generalist 

Autodesk, Inc. is seeking highly motivated HR Generalist to join China ACRD HR team. This individual will provide direct client support in all areas of HR including manager coaching, employee relations, staffing, performance management, HR administration and training and development under the direction of ACRD Director of Human Resources. 

Principal Duties and Responsibilities: 
? Provides sound and timely support in all HR processes, including hiring reports, offer letters, salary reviews, performance reviews, and HR information updates. 
? Monitors the accuracy of HR records and coordinates corrections as required. 
? Manages training goals and monitors training records for the business unit to ensure attendance at required courses. May deliver training to employees and managers on a variety of topics. 
? Monitors goal tracking and development plans for business unit managers and directors. 
? Conducts exit interviews and discusses findings with HR Business partner and business unit management. 
? Provides guidance and counsel to managers on HR-related matters, including employee relations and employee reward matters. 
? Counsels employees concerning work-related concerns or issues. 
? Provides analysis to management on a variety of human resource-related measures and contributes to recommendations to management required to improve results. 
? Provides guidance to business units regarding current regulatory changes impacting the human resources 
? Addresses improper actions immediately to reduce company risk and exposure 
? Assists with creation of position descriptions and organizes the recruitment and selection of new employees. Screens resumes and applications and may interview applicants. Recommends appropriate job and level. 
? May assist with confidential internal HR related investigations. 
? May communicate and administer the business unit stock option and Autobucks allocations. 
? Represent the company at job fairs and assists with recruiting for specific area of the business. 
? Keep benefit brochures, personnel policies and procedures, and employee handbooks up-to-date
? Address gaps and opportunities in overall organizational effectiveness

Key Requirements: 
? BA/BS or equivalent 
? 5+ years experience with at least two years as an HR Generalist or Business Partner (ideally in a hi-tech industry). 
? Excellent interpersonal and communications skills 
? Ability to manage multiple priorities and work independently.
? Ability to implement process change and deliver a consistent, qualified support pipeline
? Ability to go into details and effective execution skills
? Demonstrated ability to work effectively in a matrix organization. 
? Good knowledge and understanding of employment laws
? Strong consultant and interpersonal skills, ability to influence and get things done throng good partnership with others
? Ability to work under pressure, on multiple assignments, with strong attention to detail
? Familiar and understand China new labor contract law and sensitive on new changes 
 




  
Req ID: 65645     
Software Engineer/Developer Consultant 
  
Posting Title: Software Engineer/Developer Consultant 
Job Grade: 11 
Business Unit: WS-Worldwide Sales   
Division: GSS-Global Subscription & Support 
Department: GSS-Autodesk Developer Network 
Location: Beijing, CN 
Relocation: No 
Internal Contact: Barbara Han 
Salary: $133,100.00 -- $252,900.00  
  (CNY - Chinese Renmimbi, Annually) 
 
 
As a member of the Developer Technical Services (DevTech) group, the Developer Consultant will deliver direct application programming support and evangelism to developers of third-party applications, based on Autodesk products, who are part of the Autodesk Developer Network (ADN) program. The successful applicant will have a good grounding in object-oriented and database techniques, and show an aptitude for learning and problem-solving. The role will develop to include evangelizing the APIs to Autodesk’s products to prospective and existing ADN members through conference presentations, webcasts, training classes and one-on-one meetings. 

Based in Beijing, PRC, the Developer Consultant will interact with other DevTech team members from around the world, and with ADN partners via phone, e-mail, and onsite training or consulting visits. Some interaction with Autodesk’s product R&D function may also be required for evaluating and influencing new product releases. This position will develop to include participation in technical marketing events to evangelize Autodesk’s products and to educate the ADN membership on new product features. 

Requirements for this position include the following: 

? Three years experience of .NET (C# or VB.NET) from Visual Studio development tools in a Windows environment.
? Knowledge of relational database (RDBMS) technologies, preferably Oracle or Microsoft SQL Server.
? Knowledge of C/C++ using MFC.
? Knowledge of client-server architectures and web development technologies.
? Knowledge of object-oriented design and programming concepts. 
? Domain knowledge of Geospatial & GIS technologies.
? Strong analytical and problem-solving skills, and the ability to quickly learn new technology and techniques.
? Fluency in English with good written and oral communications skills. 
? Strong Chinese-language presentation and training delivery skills.
? Good customer-facing skills and customer service orientation. 
? Ability to work with remote colleagues as part of an extended team. 
? Ability to thrive in a team environment under the pressures of project deadlines. 
? Prior experience of developing applications for AutoCAD Map or Autodesk MapGuide is preferred.
 



回复列表 (共7个回复)

沙发

接上

4.Req ID: 65602     
SQA Eng. 3 Full Time Regular  Aug 26, 2008 
  
Posting Title: SQA Eng. 3 
Job Grade: 10 
Business Unit: PSEB   
Division: GE-Global Engineering 
Department: GE-ACRD- AEC 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation: No 
Internal Contact: Shu Wang 
 
 
Position (Shanghai): Quality Assurance Engineer for CPM 

Responsibilities: 
-Build up the test automation environment
-Design, develop and implement test plans by the schedule
-Performs functional/load/performance/stress test development 
-Perform test specification, execute tests, analyze failures, report results and track defects
-Performs test system maintenance 
-Help develop engineer or customer to reproduce the defect, and report the result

Requirements:
-Understanding of Software QA methodologies and Software development process
-Experience in Test Automation software tools and quality control tools
-Experience in C# programming and .NET framework
-Experience in NUnit 
-Experience in SQL Server database
-Excellent written and verbal communication skills and English fluency
-Detail-oriented with demonstrated analysis and follow-through skills
-Flexible and pro-active in resolving problems
-Team work spirint

The following is a plus:
-Experience on scrum 
-Experience in developing test plans for complex projects.
-Experience in WebAii


Education:
-BS or higher Degree in computer science or engineering related field, or equivalent
 
 



  
Req ID: 65684     
Sales Manager, Platform Technologies, China  Full Time Regular  Aug 26, 2008 
  
Posting Title: Sales Manager, Platform Technologies, China  
Job Grade: 38 
Business Unit: WS-Worldwide Sales   
Division: WS-APAC 
Department: WS-APAC (DIV) 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation:  
Internal Contact: Helen Huang 
 
 
Role/Purpose:
Develops and execute sales strategy to maximize penetration and revenue in Platform business. Generates new business by developing leads and/or expanding existing accounts or channels.

Principal Duties and Responsibilities:
? Together with assigned dealers, follows up on sales leads within assigned areas and resellers. Develops long term strategy to drive the volume business and maintains quarterly product forecast. 
? Assists reseller in developing sales and marketing plans to increase and improve market coverage. 
? Analyzes coverage model and makes recommendations to the regions as to how many resellers are required and how those resellers could best be utilized. 
? Plays an active role in obtaining feedback from customers, resellers, and field sales teams and relays information to APAC management to help assess and determine future product requirements and direction. 
? Working together with the Marketing team; plans and coordinates all product launch activities for primary products across China. 
? Develop training and education programs for all field and reseller resources. Provides resources for training and authorizing new product and industry resellers. 
? Assists with developing product pricing strategy by providing input to Company regarding customer buyer values and competitive forces in the marketplace. 
? Collects and disseminates competitive information to resellers. ? 
 
 




板凳


  
6.Posting Title: Human Resources Generalist 

Business Unit: HR-Human Resources   
Division: HR-Business Partners & Communications 
Department: HR-Business Partners & Communications (DIV) 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 

Internal Contact: Christine Shen 
 
 
HR Generalist 

Autodesk, Inc. is seeking highly motivated HR Generalist to join China ACRD HR team. This individual will provide direct client support in all areas of HR including manager coaching, employee relations, staffing, performance management, HR administration and training and development under the direction of ACRD Director of Human Resources. 

Principal Duties and Responsibilities: 
? Provides sound and timely support in all HR processes, including hiring reports, offer letters, salary reviews, performance reviews, and HR information updates. 
? Establish China HR Operation/shared services platform and system to ensure HR services excellence
? Provide HR operation solution for post M&A
? Understand how to build partnership with internal HR clients with good interpersonal skills
? Monitors the accuracy of HR records and coordinates corrections as required. 
? Manages training goals and monitors training records for the business unit to ensure attendance at required courses. May deliver training to employees and managers on a variety of topics. 
? Monitors goal tracking and development plans for business unit managers and directors. 
? Conducts exit interviews and discusses findings with HR Business partner and business unit management. 
? Provides guidance and counsel to managers on HR-related matters, including employee relations and employee reward matters. 
? Counsels employees concerning work-related concerns or issues. 
? Provides analysis to management on a variety of human resource-related measures and contributes to recommendations to management required to improve results. 
? Provides guidance to business units regarding current regulatory changes impacting the human resources 
? Addresses improper actions immediately to reduce company risk and exposure 
? Assists with creation of position descriptions and organizes the recruitment and selection of new employees. Screens resumes and applications and may interview applicants. Recommends appropriate job and level. 
? May assist with confidential internal HR related investigations. 
? May communicate and administer the business unit stock option and Autobucks allocations. 
? Represent the company at job fairs and assists with recruiting for specific area of the business. 
? Keep benefit brochures, personnel policies and procedures, and employee handbooks up-to-date
? Address gaps and opportunities in overall organizational effectiveness

Key Requirements: 
? BA/BS or equivalent 
? 5+ years experience with at least two years as an HR Generalist or Business Partner (ideally in a hi-tech industry). 
? Excellent interpersonal and communications skills 
? Ability to manage multiple priorities and work independently.
? Ability to implement process change and deliver a consistent, qualified support pipeline
? Ability to go into details and effective execution skills
? Demonstrated ability to work effectively in a matrix organization. 
? Good knowledge and understanding of employment laws
? Strong consultant and interpersonal skills, ability to influence and get things done throng good partnership with others
? Ability to work under pressure, on multiple assignments, with strong attention to detail
? Familiar and understand China new labor contract law and sensitive on new changes 

 


3 楼

接上

  
7.Software Engineer/Developer Consultant  
  
Posting Title: Software Engineer/Developer Consultant  
Location: Beijing, CN 

Internal Contact: Barbara Han 
Salary: $133,100.00 -- $252,900.00  
  (CNY - Chinese Renmimbi, Annually) 
 
 
As a member of the Developer Technical Services (DevTech) group, the Developer Consultant will deliver direct application programming support and evangelism to developers of third-party applications, based on Autodesk products, who are part of the Autodesk Developer Network (ADN) program. The successful applicant will have a good grounding in object-oriented and database techniques, and show an aptitude for learning and problem-solving. The role will develop to include evangelizing the APIs to Autodesk’s products to prospective and existing ADN members through conference presentations, webcasts, training classes and one-on-one meetings. 

Based in Beijing, PRC, the Developer Consultant will interact with other DevTech team members from around the world, and with ADN partners via phone, e-mail, and onsite training or consulting visits. Some interaction with Autodesk’s product R&D function may also be required for evaluating and influencing new product releases. This position will develop to include participation in technical marketing events to evangelize Autodesk’s products and to educate the ADN membership on new product features. 

Requirements for this position include the following: 

? Three years experience of .NET (C# or VB.NET) from Visual Studio development tools in a Windows environment.
? Knowledge of relational database (RDBMS) technologies, preferably Oracle or Microsoft SQL Server.
? Knowledge of C/C++ using MFC.
? Knowledge of client-server architectures and web development technologies.
? Knowledge of object-oriented design and programming concepts. 
? Domain knowledge of Geospatial & GIS technologies.
? Strong analytical and problem-solving skills, and the ability to quickly learn new technology and techniques.
? Fluency in English with good written and oral communications skills. 
? Strong Chinese-language presentation and training delivery skills.
? Good customer-facing skills and customer service orientation. 
? Ability to work with remote colleagues as part of an extended team. 
? Ability to thrive in a team environment under the pressures of project deadlines. 
? Prior experience of developing applications for AutoCAD Map or Autodesk MapGuide is preferred.
 



4 楼

接上
8.Req ID: 65569     
Head - APAC Training/Development 
  
Posting Title: Head - APAC Training/Development 
Job Grade: 14 
Business Unit: HR-Human Resources   
Division: HR-Training & Organization Development 
Department: HR-Training & Organization Development (DIV) 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation: No 
Internal Contact: Ian Mitchell 
 
 
Role/Purpose: This senior role has responsibility for the employee and management training in the Shanghai Development Centre (ACRD) and wider APAC region, to include needs assessment, vendor selection and relationship management, training delivery and Organization Design (OD) support.

Principal Duties and Responsibilities:
1. Research, recommend, design and implement training and development strategies, plans, programs and systems to ensure the organization is skilled to meet current and future needs.
2. Working both with senior management and HR Business Partners, identify training needs for the various groups throughout ACRD and the region.
3. In conjunction with Corporate T/OD group, help identify external resources to provide training for the various APAC offices. Recommend consultants and monitors contracted courses to ensure achievement of organizational goals. Conducts follow-up to determine applicability (i.e. learning transfer) and effectiveness of course material.
4. Will be expected to conduct regular employee and management non-technical skills training classes – primarily in the Shanghai offices.
5. Prepare lesson plans including the method, media, and documentation to be presented. Instruct participants in classroom lectures and/or group sessions (including on-line sessions).
6. Current staff - 2 (both in China, headcount is expected to grow in time)
7. Be an active member of the management team of the T/OD group, ensuring effective 2 way communication of ideas, thoughts and concerns.

Job Content:
This is a specialized position; requiring someone with a considerable Training/OD background. The job holder will be responsible for driving tangible results, in close collaboration with the other members of the T/OD group, the HRBP’s and other management / executive stakeholders in the region.

The job holder will be jointly responsible for the overall structure of the employee, manager and executive training curricula within the APAC region. Within each stakeholder group, the job holder will develop a set of programs to meet current/future needs. This responsibility also includes ensuring that the necessary delivery mechanisms are in place, as well as ensuring evaluation mechanisms are in place for ongoing measurement of learning transfer. 

The job holder will be expected to build and maintain close relationships with our external training providers, and ensure systems/processes are in place to monitor their delivery / performance. The job holder, in conjunction with regional HRBP’s and T/OD staff, will be responsible for ensuring a set of APAC providers are in place – balancing local content needs with cost effectiveness.

Success in this role will need a high degree of tenacity, relationship building, judgement, creativity, influence and follow through, as well as both the language capability and cultural skill to be able to thrive in China, and the APAC region at large.

5 楼

接上
9.Req ID: 65572     
AutoCAD Product Manager (China) 
  
Posting Title: AutoCAD Product Manager (China) 
Job Grade: 13 
Business Unit: PSEB   
Division: PSEB-AutoCAD & Platform Products 
Department: PSEB-APP Emerging Business 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation:  
Internal Contact: Eric Stover 
 
 
Role/Purpose: 

This is your chance to help drive the worldwide adoption of AutoCAD and join and exciting, growing international team.

As a Product Manager based in China, you will be responsible for the research and specification of a new version of AutoCAD built specifically for the Chinese market. You will analyze and document local market requirements and develop a detailed Market and Product Requirements document for this new, exciting product. You will develop and drive a market requirements plan based on well executed market research and plenty of first-hand exposure to customers and technology in this field. 

Working closely with customers in the region, you will determine how various customer problems should be understood in terms of value, prevalence, and priority. You will describe specific use cases to help the product development team understand how customers require these various technologies to operate in their world.

In addition to having great resources at your disposal, you will have terrific exposure to senior leadership across the company and the industry. This is a great position for a Product Manager who thrives on creating and promoting a strategic vision, pitching ideas to executives and the press, and building project momentum across teams. 

You must be highly competent at both qualitative and quantitative research. In this role, you must be able to extract break-through insights across a spectrum of research activities, from informal customer interviews to surveys and focus groups. 

The ideal candidate will have the equivalent of an undergraduate business degree, direct work experience in the design field, experience leading successful project teams, affinity for high technology products, and the ability to sell a vision with confidence and authority. 

Autodesk is currently ranked the fifth largest publisher of desktop applications in the world. You have the opportunity to make major contributions to Autodesk’s success as the AutoCAD business unit grows and matures.
Leadership skills are critical for this position. The ideal candidate will deliver compelling presentations to senior managers, high profile customers, market thought leaders, and the press. 

For the right candidate, this is a rare, well-resourced position with terrific upside potential and membership in a smart, fun-loving team. 

Principal Duties and Responsibilities: 

Authors high level product requirements to assure products meet customer needs and solve real world problems for customers in the region. The requirements authored by the Product Manager guide the feature designs and specifications developed by product designers and implemented by engineering. 

Works with customers and prospects in industries such as architecture, manufacturing, and general design, to identify unsolved problems that are both urgent and pervasive and that people are willing to pay to solve. 

Conduct market research to identify new product features, trends and opportunities that will be profitable to Autodesk and the growth of AutoCAD in the Chinese marketplace. 

Review the competitive and complimentary technology market in China and determine buy/build alternatives as a potential solution.

Requirements: 

Working experience in the Architecture, Engineering, Construction, or Manufacturing field

Willingness to relocate or live in Shanghai, China

Fluency in both Mandarin and the English language 

Strong communication skills, especially technical speaking and writing. 

A professional degree in a related field is required 

Understanding of the design and engineering customer 

Ability to create and articulate a product vision 

Experience working with CAD software highly desirable 

Experience executing market research desirable 

Work independently, manage multiple tasks, and set priorities 
 




  
 

6 楼

接上
10.Req ID: 65568     
Software Development Manager 
  
Posting Title: Software Development Manager 
Job Grade: 12 
Business Unit: PSEB   
Division: GE-Global Engineering 
Department: GE-ACRD- AEC 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation: No 
Internal Contact: Robin Li 
 
 
Position (Shanghai): Software Development Manager
The position is for software development manager who will join a growing and dynamic team developing Autodesk Building Information Modeling Applications. The primary focus for this position will be responsible for managing an effective software engineering team developing/maintaining a core product for Autodesk's BIM applications, and manage the team through the entire process (requirements, design, review and coding, stabilization, beta, and release). 

This position will work directly with QA, product designer and customer support. Need to have managed about 10 -20 direct reports with preferable experience working in a global company. The background should include strong technical experience in CAD products and software development experience. Research or development experience in CAD system kennel is strongly desired.

Principal duties and responsibilities
? Manage a highly talented software development team to deliver high quality software that delights our customers on schedule.
? Oversee and coordinate software development, including design, coding, and maintaining. 
? Coordinate cross functional groups, for example, other software development teams, product design, QA, and project management teams. 
? Monitor the project status and manage the risks for software development.
? Build team’s product development capability and accumulate technical experience and know-how in the modeling area of our product. 
? Set team’s goal and coach team members to build a strong, highly motivated and shared responsibility team.

Requirements: 
? M.S or Ph.D in Computer Science, Mathematics or Engineering with at least five years software development or research experience in the related area.
? Rich software development experience in C++ and MFC. Development experience in CAD system kennel like modeling is a great plus.
? At least two years of technical management experience in software company managing development teams with at least 10 people. Demonstrated strong project management skill from the prior work.
? Strong interpersonal skill and excellent written and verbal communication skills and English fluency. Be able to work in a highly collaborative, multi-country/time zone

7 楼

接上
11.Req ID: 65635     
Software Development Manager 
  
Posting Title: Software Development Manager 
Job Grade: 13 
Business Unit: PSEB   
Division: GE-Global Engineering 
Department: GE-ACRD- MSD 
Location: Shanghai, CN - Lujiazui Blding 
Relocation: No 
Internal Contact: Nancy Li 
 
 
Software Development Manager, you will lead a top-notch team of software developers creating and enhancing Autodesk's flagship products: Inventor, in the MSD division. Your team will make fundamental code changes, create user interfaces, and write applications enabling high visibility, cutting edge features. 

This position is located at Autodesk China Research and Development Center (ACRD) in Shanghai. In addition to managing a team of software professionals in Shanghai, the successful candidate will work closely with other software development teams of MSD in other locations including Lake Oswego, OR, Novi, MI etc. 

As part of Autodesk's Manufacturing Solutions Division, you will join a team of software development professionals who take pride in delivering products that reach hundreds of thousands of customers, generate hundreds of millions of dollars in annual revenue, and create tools used throughout the Building, Mechanical and Infrastructure industries. 

Responsibilities:

? Lead software development projects, deliver high quality software that delights our customers on schedule 
? Software Development coordination. Maintain close ties with cross functional groups, for example, other software development teams, product design, testing and project management 
? Apply independence and creativity to problem solving across the project 
? Recruit and manage a strong, highly motivated, shared responsibility team 

Required Qualifications:

? Strong English written and communication skills required for working with the core development team in MSD. 
? Industry experience delivering at least 2 major software applications 
? Software development experience in C++ , Java or .Net under Windows (NT, 2000 or XP) 
? 6+ Years of experience developing and/or managing software projects
? 2-4 Years project and people management experience
? BS or MS degree in Computer Science or related field, or equivalent experience 
? Excellent negotiation and consensus building abilities 
? Superb skills in supporting junior, mid, and senior level developers 

Desired Qualifications:

? Formal training in software engineering or project management 
? Familiarity with the CAD industry, CAD software, Solid Modeling technology.
 
 




  
12.Req ID: 65631     
Application Engineer MSD  
  
Posting Title: Application Engineer MSD  
Job Grade: 35 
Business Unit: WS-Worldwide Sales   
Division: WS-APAC 
Department: WS-APAC- GCR 
Location: Guangzhou, CN 
Relocation:  
Internal Contact: Zhiwei He 
 
 
Job Requirement:
? Major in Machinery or Integration of Machinery and Electricity Engineering with a BS or MS degree.
? Have at least 3 years design experience in factory or Research and Development Center.
? Good communication skills to business partners and customers. Can communicate in oral and written English
? Skilled use one kind of 3D Mechanical CAD software.
? Must be willing and able to travel as needed to achieve objectives.
? Prefer to have the experience on the pre-sales technical support of Mechanical CAD software.
Job Description:
? Pre-sale support for Autodesk manufacturing solution software.
? Provide pre-sale and post-sale training to channel engineers;
? Provide training and implementation for customers, and drive customer success.
? Countrify and develop Autodesk manufacturing solution software sales toolkits for channel sales and engineers.
? Serve as a principal resource of product performance feedback for product teams regarding new product enhancements.
? Provide active support on product marketing events such as conferences, tradeshows, webinars, and seminars.

我来回复

您尚未登录,请登录后再回复。点此登录或注册