public boolean getUnique()
This method should return the current uniqueness setting (true means no duplicates, false means duplicates allowed).
public void setUnique(boolean value)
Allows client to set whether to allow duplicates in the list (true means no duplicates, false means duplicates allowed).
If the unique switch is set to off (false), the list allows any integer to be added, even if that integer is already found in the list (a duplicate). If the unique switch is on (true), any call to add that passes a value already in the list has no effect.
In other words, when the unique switch is true, the add method should not allow any duplicates to be added to the list.
For example, if you start with an empty list that has the unique switch off, adding three 42s will generate the list [42, 42,42]. But if your list has the unique switch on, adding those same three 42s would generate the single-element list [42].
If the client sets unique to true when there are already duplicates in the list, the setUnique method should remove all of the duplicates and should ensure that no future duplicates can be added unless the client changes the setting back to
false later. If the client changes the unique setting to false, the contents of the list do not immediately change in any way, but it will mean that duplicates could be added to the list in the future.